Sider

mandag den 8. marts 2010

Så er der forår i luften.....de damer!




Så er der forår i luften kan jeg mærke.... åh solen er fantastisk idag. Og i eftermiddag skal der plantes viola cornutaer i rå mængder.
Jeg elsker denne årstid hvor man kan plante disse skønheder i gl. ler potter, zink spande, gamle glas og måske i en enkelt eller to af Green Gates skønne latte kopper!

Nu varer det ikke længe før vi kan klaregøre højbedene, se knoppperne på træerne og planlægge vores urtehave....åh jeg elsker det.
Vi skal selvfølgelig lige have sneen til for forsvinde først:-)jeg kan ikke vente.

I eftermiddag skal jeg vist bage "soldatens rugbrødssticks" til børnene. En opskrift fra Rollingerne og Roulader bogen. Skal give en tilbagemelding om disse blev et hit!

Nyd solen og sug al lyset i dig idag!

De bedste hilsner fra Louise

2 kommentarer:

  1. Hej Louise,

    Det oser helt bestemt af forår hos dig. Nu kribler det pga. de fine billeder og jeg kan næsten heller ikke vente med at plante. :-)

    Ha´en rigtig fin uge
    Birgitte.

    SvarSlet
  2. Hej Birgitte ja det er helt vildt dejligt at kunne komme lidt i haven igen.... Regner med at ville en tur over og se din butik til sommer.
    Det ser så fint ud!
    Mange hilsner fra Louise

    SvarSlet