Sider

lørdag den 3. april 2010

Fantastiske muffins på det dejligste fad...... sikke en gave


Ville bare lige prale lidt af, at jeg forleden fik dette skønne fad med 9 rigtig gode blåbær muffins på!
Det var da kreativt og godt fundet på. Jeg glæder mig til mandag hvor jeg selv vil bruge fadet til, at servere de bedste brownies med den bedste glasur, jeg nogensinde har smagt.
Opskriften kommer fra min dejlige veninde Gitte. Amalie (min ældste datter) og jeg var til tøse hygge ved Gitte og hendes datter Karoline skærtorsdag, hvor vi råhyggede med disse lækre muffins...... altså det glasur er ligesom.....himmelsk:-)
Jeg ligger lige opskriften herinde på mandag når jeg skal til at bage. Hvis nogen skulle få lyst.

Fortsat rigtig god påske til jer alle. Altså denne blogverden er bare det bedste:-)

Mange glade påske hilsner fra Louise

2 kommentarer:

  1. nam nam dette så nydelig ut,
    for et fat.
    ønsker dere en god påske vidre.
    klem fra sylvia

    SvarSlet
  2. Er lige indenfor for at ønske dig velkommen som læser af min blog, har også sat mig på din blog som følger,- med forlov. Du har en dejlig, lys og glad blog!

    Venter med spænding på opskrift!

    Fortsat god påske

    Helle

    SvarSlet