Sider

fredag den 28. maj 2010

MIT BEDSTE KUP....fra vores skønne tur til Ledreborg.

Mandag var vi 4 friske glade piger der var på tur til Ledreborg.... det var bare sådan en dejlig tur. Vi fik købt nogle skønne ting hver især, nogle købte vattæpper, store potter, zinkspande, lanterner osv osv :-) jeg købte denne flotte madonna der er over 50cm høj og fik den til ingen penge.....jeg følte mig virkelig heldig. Og for at det ikke skal være løgn, købte jeg også den dejlige osteklokke der står ved siden af.....også for en slik! Der var vi virkelig heldig piger:-)
Tusinde tak for en dejlig dejlig dag..... vi gør det igen næste år.

1 kommentar:

  1. Hej Louise, så fint med osteklokken og kagerne, den ide stjæler jeg lige... jeg har ikke haft tid til at pakke ud endnu, men det skønne vattæppe, er indtaget af mand og børn. Tak for en dejlig tur, det var så sjovt og hyggeligt. Vi ses knus Lisbeth

    SvarSlet