Sider

tirsdag den 8. januar 2013

Vi udlejer vores elskede hyggelige sommerhus....måske til dig??? Huset ligger ved Limfjorden (Lendrup strand)

Vi har bestemt os for at leje vores elskede hyggelige sommerhus/fristed.....måske til dig ?? Huset er lille (ca. 53 kvadratmeter)og hyggeligt, med masser af charme masser af hygge kroge til samvær og nærvær både ude og inde. Det er det vi vil betegne som et "rigtigt" sommerhus, sort malet med hvide vinduer. Gode overdækkede terasser. Indedøre er det lyst og nostalgisk indrettet, med stemning af hygge og sommer!! Brændeovn og indbydende til familiehygge. Huset passer til ca. 4-5 pers. (altså 2 voksne og 2-3 børn) der er køkken i forbindelse med spiseplads, toilet/bad, baggang, tv stue med fjernsyn, dvd og boxer. Soveværelse og hyggelig alkove i forbindelse med stuen:-) Der tilhører også et anneks til sommerhuset, som tit fungere som børnenes domæne:-) Vores fantastiske fristed ligger på en stor grund med græs og beplantning ved Lendrup strand, som ligger ca 4 kilometer fra Løgstør ved Limfjorden. Der er 5 minutters gang fra huset til rigtig dejlig badestrand ved limfjorden. Der er 8 kilometer til Rønbjerg feriecenter hvor man kan tage i vandland hvis vejret svigter. Desuden er det noget af Danmarks bedste havørredvand.... måske kan det lokke din mand:-) Weber grill og cykler findes ved huset. Huset kan lejes fra 2000-3500kr. pr. uge + forbrug. Ring eller skriv på 27118122 (Louise) eller havlusen@bknet.dk hvis dette skønne sted kunne være noget for jer. Eller hvis du har spørgsmål.

2 kommentarer:

  1. hej med dig...tak for dit besøg hos mig for nyligt :)..dejligt at se at du er på bloggen igen efter lidt stilhed...jeg er sikker du har mere at byde på , så frem til tasterne ,ud med kameraet og tilbage til bloggen..hvor er det dog et lækkert sommerhus i har , mega hyggeligt..(måske vi skulle bytte en weekend engang)uha lige den stil jeg selv ville indrette i ,hvis jeg fik lov at bestemme..vi har selv et 8 pers. sommerhus,som vi byggede for ca 9 år siden og som vi deler med mine svigerforældre,og det er desværre indrettet lidt for almindelig ,men da det er til udlejningsbrug,ja så er det vel meget praktisk.(men indimellem tænker jeg ,..nu laver jeg det sku om :)

    ang min lille biks, så bor jeg i det midtjyske, ca 15 min kørsel fra Herning ,hvor jeg har indrettet mig i vores gamle garage,

    Kan du ha en dejlig påske , mange hilsner fra Diana

    SvarSlet
  2. Udlejes sommerhuset stadig? :-) Har sendt en mail.

    SvarSlet