Sider

lørdag den 13. november 2010

Julestemning i Det Skønne Baghus




Så er der ved at være stemning i Det Skønne Baghus. Er ved at gøre klar til, at pigerne kommer til julekursus.


Det bliver helt sikkert hyggeligt, som sædvanligt. Og Maileg nisserne er kommet og uden dem ingen jul hos os......I LOVE IT :-)


Skriv endelig en mail eller en sms hvis du er intereesseret i nogle af tingene på billederne. Jeg er nød til at fremhæve disse smukke HÅNDLAVET FLAGRANKER til 149kr. med 9 flag på. De er underskønne.


God lørdag aften til jer alle!








De bedste hilsner fra Louise

12 kommentarer:

  1. Det ser bare så fint ud på alle dine billeder. Er det dig der holder kursus i blomster måske !!!
    Ha det godt Klem Betina

    SvarSlet
  2. hei på deg.
    så vakkert pyntet til jul,
    maileg er bare så nydelig,
    ha en flott kveld,
    klem fra sylvia

    SvarSlet
  3. I love it also... :)

    Hvor ser det da bare skønt ud... Uha jeg kan næsten ikke vente til vi skal igang med ler og lys.... :)

    Vi ses i morgen min ven - knus fra marianne

    SvarSlet
  4. I love it also. :-)))

    har du også nisserne i xl og hvis, hvad er prisen . :-)
    Knus Birgitte.

    SvarSlet
  5. Aha Louise...:-)

    har lige fundet ud af at det er dig jeg har købt 2 Maileg noilly noel nisser af på Trendsales...:-)

    God weekend fra Lisbeth

    SvarSlet
  6. Aha Lisbeth
    Jeps det kunne jeg også regne ud, at du var i blogverden:-)
    Dejligt at du lige fik nogle skønne nisser....ingen jul uden Maileg:-)
    Jeg har lige haft blomsterkursus med en masse dejlige kvinder, der købte en masse skønne sager:-= Herligt en rigtig hyggelig dag lad mig bare kalde det en kvindedag.
    De bedste hilsner fra Louise

    SvarSlet
  7. Hvor ser det hyggeligt ud.
    Det må jeg da med til en dag, hvis det altså er for hvem som helst...
    Knus Susi

    SvarSlet
  8. Hej Susi

    Det må du da....alle er velkommen, men det hjælper, at have stilen:-)

    Du skal være hjertelig velkommen. Vi har lavet nogle skønne træer som jeg tror ville være dig:-)

    Hilsner fra Louise

    SvarSlet
  9. Åh hvor ser det skønt ud og hvor er det en dejlig blog du har her;0) Jeg kommer helt sikkert tilbare og putter dig på min blog liste!
    Knus

    SvarSlet
  10. Hej Louise

    Tillykke, tillykke, tillykke. DU har vundet min Give Away. Når du har mailet din adresse til mig, sender vi nisserne afsted til dig.
    Butik Waldo og jeg siger stor tillykke.
    By MARIANNE

    SvarSlet
  11. Hej Louise
    Dejligt at høre du blev glad. Jeg har sendt din adr. til Butik Waldo, så mon ikke nisserne bliver sendt i morgen.
    By MARIANNE

    SvarSlet
  12. Just love these dolls!
    greetings from Holland,
    Ineke

    SvarSlet